Regulamin Płatności - Nowy projekt

Kontakt
e-mail: info@psychotraumatologia.com.pl
e-mai w spr. szkoleń: szkolenia@psychotraumatologia.com.pl


Przejdź do treści
Regulamin opłat Fundacja PCP
 
Regulamin Płatności za Usługi Szkoleniowe, Wykłady i Konferencje – Fundacja Pomorskie Centrum Psychotraumatologii

§1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24 (PayPro S.A.) za usługi oferowane przez Fundację Pomorskie Centrum Psychotraumatologii, z siedzibą w Gdańsku przy ul. Brzozowej 15 80-243, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000302382, NIP: 9570991713, REGON: 220579001.
  2. Fundacja oferuje odpłatne usługi w zakresie szkoleń, wykładów oraz organizacji konferencji o tematyce psychotraumatologicznej, psychologicznej i pokrewnej.
  3.  Płatności online realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24, obsługiwanej przez PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, wpisaną do Rejestru Usług Płatniczych pod numerem IP24/2014.
 
§2. Zakres usług objętych płatnością
  1. Płatności dotyczą uczestnictwa w:
    • szkoleniach stacjonarnych i online,
    • wykładach i seminariach,
    • konferencjach i innych wydarzeniach organizowanych przez Fundację.
2. Cena każdej usługi jest podana w złotych polskich (PLN)
 
§3. Sposób dokonania płatności
  1. Użytkownik dokonuje płatności po wybraniu konkretnej usługi na stronie Fundacji.
  2. Po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego użytkownik zostaje przekierowany do bezpiecznego systemu płatności Przelewy24.
  3. System Przelewy24 umożliwia dokonanie płatności m.in. za pomocą:
    • przelewów elektronicznych z wybranych banków,
    • BLIK,
    • kart płatniczych (Visa, Mastercard),
    • płatności mobilnych.
4. Po dokonaniu płatności, użytkownik otrzymuje potwierdzenie zakupu drogą mailową.

§4. Warunki i terminy płatności
  1. Płatność za wybraną usługę powinna zostać dokonana nie później niż na 3 dni robocze przed datą wydarzenia (chyba że oferta wskazuje inaczej).
  2. W przypadku braku płatności w określonym terminie, rezerwacja miejsca może zostać anulowana.

§5. Zwroty i rezygnacja
  1. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z udziału w wydarzeniu i ubiegania się o zwrot płatności, o ile zgłoszenie rezygnacji nastąpi nie później niż 7 dni przed datą wydarzenia.
  2. Rezygnację należy zgłosić pisemnie na adres e-mail: [adres e-mail Fundacji].
  3. Zwrot środków następuje na rachunek, z którego została dokonana płatność, w terminie do 14 dni roboczych od daty akceptacji zgłoszenia rezygnacji.
  4. W przypadku rezygnacji po upływie wskazanego terminu, wpłata nie podlega zwrotowi, chyba że Fundacja zdecyduje inaczej.
 
§6. Bezpieczeństwo płatności
  1. Transakcje realizowane za pośrednictwem Przelewy24 są szyfrowane i zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa.
  2. Fundacja nie przechowuje danych dotyczących kart płatniczych ani danych logowania do bankowości elektronicznej uczestników.

§7. Postanowienia końcowe
  1. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, o czym poinformuje uczestników drogą elektroniczną lub na stronie internetowej.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Kontakt z Fundacją możliwy jest pod adresem e-mail: sekretariat@psychotraumatologia.com.pl lub telefonicznie pod numerem: +48883022574.
Wróć do spisu treści